Policy and Pedagogy with Under-three Year Olds (POPED)

Basisinfo

Internasjonal tittel:

Policy and Pedagogy with Under-three Year Olds (POPED)

Print ISSN:

2509-6680         Periode: [2017 .. ]

Electronic ISSN:

2509-6699         Periode: [2017 .. ]

Språk:

Engelsk

Land:

Singapore

URL:

https://www.springer.com/series/13629

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1031109

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

Vitenskapelig:

Vitenskapelig

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  N/A

DOAJ:

  Nei, er ikke indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Nei, er ikke inkludert i de store UNIT-avtalene

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2020 1 - -
2019 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere