Contemporary Philosophies and Theories in Education

Basisinfo

Internasjonal tittel:

Contemporary Philosophies and Theories in Education

Print ISSN:

2214-9759         Periode: [2012 .. ]

Electronic ISSN:

2214-9767         Periode: [2012 .. ]

Språk:

Engelsk

Land:

Nederland

URL:

https://link.springer.com/bookseries/8638

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1030936

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

Vitenskapelig:

Vitenskapelig

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  N/A

DOAJ:

  Nei, er ikke indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Nei, er ikke inkludert i de store UNIT-avtalene

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2020 1 - -
2019 1 1.0 5.0

Logg inn for å kommentere