Perspectives on Rethinking and Reforming Education

Basisinfo

Original tittel:

Perspectives on Rethinking and Reforming Education

Internasjonal tittel:

Perspectives on Rethinking and Reforming Education

Print ISSN:

2366-1658         Periode: [2016 .. ]

Electronic ISSN:

2366-1666         Periode: [2016 .. ]

Språk:

Engelsk

Land:

Singapore

URL:

https://www.springer.com/series/14177

Forlag:

Springer

Utgiver:

Springer

ITAR-kode:

1029927

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  N/A

DOAJ:

  Nei, er ikke indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Nei, er ikke inkludert i de store UNIT-avtalene

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2019 0 - -
2018 0 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere