The Enabling Power of Assessment

Basisinfo

Original tittel:

The Enabling Power of Assessment

Internasjonal tittel:

The Enabling Power of Assessment

Print ISSN:

2198-2643         Periode: [ .. ]

Electronic ISSN:

2198-2651         Periode: [ .. ]

Språk:

Engelsk

URL:

http://link.springer.com/bookseries/13204

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1027761

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  N/A

DOAJ:

  Nei, er ikke indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Nei, er ikke inkludert i de store UNIT-avtalene

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2019 1 - -
2018 1 0.0 0.0
2017 1 0.0 0.0
2016 1 1.0 1.0

Logg inn for å kommentere