International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling

SHERPA RoMEO:
Ikke i SR
Sist oppdatert: 2016-07-19

 
Internasjonal tittel: International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling
Print ISSN: 2211-4920
    Print startår: 2011
Electronic ISSN: 2211-4939
ITAR-kode: 1023049
Språk: Engelsk
Land: Nederland
URL: http://www.springer.com/series/10093
Forlag: Springer
NPI Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
Fagfellevurdering: Fagfellevurdert
Forfatterkrets: Internasjonal

Nivåplassering for tidligere år, samt innrapporterte publiseringspoeng fra UH-sektoren

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2018 1 0.0 0.0
2017 1 - -
2016 1 0.0 0.0
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 1.0 1.0

Logg inn for å kommentere