Curriculum Perspectives

Basisinfo

Internasjonal tittel:

Curriculum Perspectives

Print ISSN:

0159-7868         Periode: [1980 .. ]

Electronic ISSN:

2367-1793         Periode: [ .. ]

Språk:

Engelsk

Land:

Australia
Singapore

URL:

https://www.springer.com/journal/41297

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1022129

NPI Fagfelt:

Tverrfaglig humanistisk forskning

Kriterier

Redaksjon:

Vitenskapelig

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  N/A

DOAJ:

  Nei, er ikke indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Ja, er inkludert i en stor UNIT-avtale

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2020 1 - -
2019 1 1.0 1.0
2018 1 0.0 0.0
2017 1 0.0 0.0
2016 1 0.0 0.0
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere