Self-Study of Teaching and Teacher Education Practices

SHERPA RoMEO:
Grønn
Sist oppdatert: 2016-07-13

 
Internasjonal tittel: Self-Study of Teaching and Teacher Education Practices
Print ISSN: 1875-3620
    Print startår: 2005
ITAR-kode: 1021405
Språk: Engelsk
Land: Nederland
URL: http://www.springer.com/series/7072
Forlag: Springer
NPI Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
Fagfellevurdering: Fagfellevurdert
Forfatterkrets: Internasjonal

Nivåplassering for tidligere år, samt innrapporterte publiseringspoeng fra UH-sektoren

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2018 1 - -
2017 1 - -
2016 1 0.0 0.0
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere