Professional and Practice-based Learning

SHERPA RoMEO:
Ikke i SR
Sist oppdatert: 2016-07-13

 
Internasjonal tittel: Professional and Practice-based Learning
Print ISSN: 2210-5549
    Print startår: 2010
Electronic ISSN: 2210-5557
ITAR-kode: 1021404
Språk: Engelsk
Land: Nederland
URL: http://www.springer.com/series/8383
Forlag: Springer
NPI Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
Fagfellevurdering: Fagfellevurdert
Forfatterkrets: Internasjonal

Nivåplassering for tidligere år, samt innrapporterte publiseringspoeng fra UH-sektoren

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2018 1 0.0 0.0
2017 1 - -
2016 1 1.0 1.0
2015 1 1.0 1.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere