Technology, Knowledge and Learning

Internasjonal tittel: Technology, Knowledge and Learning
Print ISSN: 2211-1662
    Print startår: 2011
Electronic ISSN: 2211-1670
    Electronic startår: 2011
ITAR-kode: 1020434
Språk: Engelsk
Land: Nederland
URL: http://www.springer.com/education+&+language/l[..]
Forgjengere: International Journal of Computers for Mathematical Learning
Forlag: Springer
NPI Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
Fagfellevurdering: Fagfellevurdert
Forfatterkrets: Internasjonal
Åpen tilgang

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2020 2 - -
2019 2 - -
2018 2 1.5 5.7577
2017 2 1.0 3.0
2016 2 0.0 0.0
2015 2 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 1.0 1.0

Logg inn for å kommentere