Counterpoints - Studies in the Postmodern Theory of Education

Basisinfo

Internasjonal tittel:

Counterpoints - Studies in the Postmodern Theory of Education

Print ISSN:

1058-1634         Periode: [1993 .. ]

Språk:

Engelsk

Land:

Sveits

URL:

http://www.peterlang.de/Index.cfm?vSiteName=Se[..]

Forlag:

Peter Lang Publishing Group

ITAR-kode:

1017792

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

Redaksjon:

Vitenskapelig

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  Yellow

DOAJ:

  Nei, er ikke indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Nei, er ikke inkludert i de store UNIT-avtalene

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2020 1 - -
2019 1 1.0 1.0
2018 1 0.0 0.0
2017 1 0.0 0.0
2016 1 0.0 0.0
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 0.0 0.0
2010 1 0.0 0.0
2009 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere