Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)

Basisinfo

Internasjonal tittel:

Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)

Print ISSN:

1793-2068         Periode: [2006 .. ]

Electronic ISSN:

1793-7078         Periode: [2006 .. ]

Språk:

Engelsk

Land:

Singapore

URL:

http://ejournals.worldscientific.com.sg/rptel/[..]

Forlag:

World Scientific

ITAR-kode:

1006667

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

Redaksjon:

Vitenskapelig

Fagfellevurdering:

Fagfellevurdert

Forfatterkrets:

Internasjonal

Åpen tilgang

SHERPA RoMEO:

  Green

DOAJ:

  Ja, er indeksert i DOAJ

UNIT-avtale:

  Nei, er ikke inkludert i de store UNIT-avtalene

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2020 1 - -
2019 1 1.0 1.366
2018 1 1.0 1.0
2017 1 0.0 0.0
2016 1 0.6667 1.0614
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 0.2 0.2
2010 1 1.5 1.5
2009 1 0.66 0.66
2008 1 0.0 0.0
2007 1 1.0 1.0

Logg inn for å kommentere