International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning

SHERPA RoMEO:
Grønn
Sist oppdatert: 2016-07-13

 
Internasjonal tittel: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
Print ISSN: 1556-1607
Electronic ISSN: 1556-1615
ITAR-kode: 1003157
Land: Tyskland
URL: http://ijcscl.org/
NPI Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
Fagfellevurdering: Fagfellevurdert
Forfatterkrets: Internasjonal

Nivåplassering for tidligere år, samt innrapporterte publiseringspoeng fra UH-sektoren

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2018 2 - -
2017 2 - -
2016 2 2.0 5.1213
2015 2 0.25 1.95
2014 2 1.5 4.5
2013 2 2.0 6.0
2012 2 1.0 3.0
2011 2 0.0 0.0
2010 2 0.0 0.0
2009 1 0.0 0.0
2008 1 2.0 2.0
2007 1 0.0 0.0
2006 1 1.0 1.0
2005 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere