Assessment in education : Principles, Policy & Practice

SHERPA RoMEO:
Grønn
Sist oppdatert: 2016-07-13

 
Internasjonal tittel: Assessment in education : Principles, Policy & Practice
Print ISSN: 0969-594X
    Print startår: 1994
Electronic ISSN: 1465-329X
ITAR-kode: 584
Land: Storbritannia
URL: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/0969594[..]
Forlag: Routledge
NPI Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
Fagfellevurdering: Fagfellevurdert
Forfatterkrets: Nasjonal eller internasjonal

Nivåplassering for tidligere år, samt innrapporterte publiseringspoeng fra UH-sektoren

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2019 2 - -
2018 2 - -
2017 2 - -
2016 2 2.0 6.0
2015 2 1.6667 8.2264
2014 1 1.0 1.0
2013 1 1.0 1.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 1.0 1.0
2010 1 0.0 0.0
2009 1 1.0 1.0
2008 1 0.0 0.0
2007 1 0.0 0.0
2006 1 1.0 1.0
2005 1 0.0 0.0
2004 1 0.0 0.0

Logg inn for å kommentere