NO EN Logg inn

Contemporary Philosophies and Theories in Education

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Contemporary Philosophies and Theories in Education

p-ISSN:

2214-9759         Periode: [2012 .. ]

e-ISSN:

2214-9767         Periode: [2012 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Nederland

URL:

https://link.springer.com/bookseries/8638

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1030936

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning
Kriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon

✅ Fagfellevurdert

✅ Internasjonal forfatterkrets

✅ Bekreftet ISSN

Åpen tilgang
❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sist oppdatert  2021-04-29
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sist oppdatert  2021-04-24
Plan S: Journal Checker Tool [+]
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2021 1
2020 1
2019 1 1.0 5.0
Offentliggjøres i mai året etter

Logg inn for å kommentere

Register over vitenskapelige publiseringskanaler innhenter opplysninger fra andre informasjonskilder og registre for å berike informasjonen. Vi ønsker å holde registeret oppdatert med så riktige data som mulig, men vi frasier oss alt ansvar dersom man finner at oppgitte informasjonen fra andre kilder er feil eller utdatert.