NO EN Logg inn

Teacher Education, Learning Innovation and Accountability

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Teacher Education, Learning Innovation and Accountability

p-ISSN:

2524-5562         Periode: [2018 .. ]

e-ISSN:

2524-5570         Periode: [ .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Singapore

URL:

https://www.springer.com/series/15485

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1030608

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning
Kriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon

✅ Fagfellevurdert

❌ Uregistrert forfatterkrets

❌ Uregistrert om bekreftet ISSN

Åpen tilgang
❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sist oppdatert  2021-04-28
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sist oppdatert  2021-04-25
Plan S: Journal Checker Tool [+]
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2021 0
2020 0
2019 0 0.0 0.0
Offentliggjøres i mai året etter

Logg inn for å kommentere

Register over vitenskapelige publiseringskanaler innhenter opplysninger fra andre informasjonskilder og registre for å berike informasjonen. Vi ønsker å holde registeret oppdatert med så riktige data som mulig, men vi frasier oss alt ansvar dersom man finner at oppgitte informasjonen fra andre kilder er feil eller utdatert.