NO EN Logg inn

Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)

p-ISSN:

1793-2068         Periode: [2006 .. ]

e-ISSN:

1793-7078         Periode: [2006 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Singapore

URL:

http://ejournals.worldscientific.com.sg/rptel/[..]

Forlag:

World Scientific

ITAR-kode:

1006667

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning
Kriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon

✅ Fagfellevurdert

✅ Internasjonal forfatterkrets

❌ Uregistrert om bekreftet ISSN

Åpen tilgang
 Indeksert i DOAJ - Sist oppdatert  2021-05-10
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sist oppdatert  2021-06-20
Plan S: Journal Checker Tool [+]
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2021 1
2020 1 0.6667 1.0614
2019 1 1.0 1.366
2018 1 1.0 1.0
2017 1 0.0 0.0
2016 1 0.6667 1.0614
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 0.2 0.2
2010 1 1.5 1.5
2009 1 0.66 0.66
2008 1 0.0 0.0
2007 1 1.0 1.0
Offentliggjøres i mai året etter

Logg inn for å kommentere

Register over vitenskapelige publiseringskanaler innhenter opplysninger fra andre informasjonskilder og registre for å berike informasjonen. Vi ønsker å holde registeret oppdatert med så riktige data som mulig, men vi frasier oss alt ansvar dersom man finner at oppgitte informasjonen fra andre kilder er feil eller utdatert.