NO EN Logg inn

Proceedings of IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE)

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Proceedings of IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE)

p-ISSN:

2374-0191         Periode: [2012 .. ]

e-ISSN:

2470-6698         Periode: [2012 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

USA

URL:

https://ieeexplore.ieee.org/xpl/conhome.jsp?pu[..]

Forlag:

IEEE

ITAR-kode:

1030137

NPI Fagfelt:

Tverrfaglig teknologi
Kriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon

✅ Fagfellevurdert

✅ Internasjonal forfatterkrets

✅ Bekreftet ISSN

Åpen tilgang?
❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sist oppdatert  2021-07-13
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sist oppdatert  2021-07-31
Plan S: Journal Checker Tool [+]
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2021 1
2020 1 0.3333 0.7506
2019 1 0.0 0.0
2018 1 3.75 4.9631
Offentliggjøres i mai året etter

Logg inn for å kommentere


Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Postboks 1093, 5809 Bergen
Tlf: 55 30 38 00
E-post: post@hkdir.no

Register over vitenskapelige publiseringskanaler innhenter opplysninger fra andre informasjonskilder og registre for å berike informasjonen. Vi ønsker å holde registeret oppdatert med så riktige data som mulig, men vi frasier oss alt ansvar dersom man finner at oppgitte informasjonen fra andre kilder er feil eller utdatert.